torstai 21. huhtikuuta 2011

Tipu on.....

Moi!
Tipu löyy siis tänään San franpanfusta.
Tässä kuva missä se on ympyröity, punasella.










































Se tipu on tuolla yläreunassa.
Panfussa oli kaupungissa aikamoinen ruuhka.

No kaupungissa on aina tosi ahdasta.

Mä en ookkaan käyny pitkään aikaan vedenalisessa koulussa.
Jos Wiliamii heittää vesi-ilmapallolla,muuttuu tipuksi.
Kun kamariaa heittää vesiilmapallolla,sä rajädät(Pum).
Ennustus.

No toi on siis päivän ennustus,eli ennustus on "Jos tahdot sateenkaaren,pitää sinun ensin kokea sade."


Mulla on jo 890 ystävää(hoh).
Mä oon ollu panfussa jo 362 päivää,tällä tyypillä.
Mulla oli aikasemmin typpi mut se hakkeroitiin, teinsen silloin kun panfu tuli suomeen.

Tasokone toimi tänään ja mä pääsin tasole45,ympyröity punasela.
Moikka!
Tassuittan Sonja502.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiits jos luit kommentoi kiitti!