maanantai 4. huhtikuuta 2011

Moi!

Heipparallaa!
Tänään mä näytän kakki hienot Bolly pelit.
Nää kaikki pelit siis löytyy siitä pelikoneesta,eli siitä kioskissa olevasta.
Mä luettelen nyt niitä.
1. Bolly Lingt,














2.Bolly numbers,














3.Bolly Soccer,






















4.Bolly Tickles,





















5.Bolly Paintting.





















Noi kaikki pelit on tosi kivoja.
tästä puuttuu yks peli, mutta ei se haittaa.









Tässä on blogin uusi söpö maskotti,se on tyttö.
Jos se sanoo jotain niin se on sinisellä.
Moi!
Mä oon tän blogin uus maskotti.
Mulla ei oo vielä nimeä,niin voisitteko äänestää nimee tuolla reunassa.


Niin siellä voitte äännestää sopivaa nimee.
Heippa!
Tassuittain ja Soja502!

2 kommenttia:

  1. Ihan oikeasti se on Hopeanuoli siitä on tehty elokuvia. Ne elokuvat ovat noin k 11

    VastaaPoista
  2. Äänestän sen nimeksi Hopeanuoli! Pliis ota se

    VastaaPoista

Kiits jos luit kommentoi kiitti!