tiistai 19. huhtikuuta 2011

Oon oksennus-taudis! Mälsää!

Hello!
No moi pikkupandaset.
Mä oon oksennus-taudissa,kamalan tylsää!
Mä oksensin koulussa.
No pääsiäis-pupu yrittää ehtii panfuun.
Kumpa se ehtis peukut pystyyn.
No aikasemmin pääsiäis-pupu on sanonu.
Kun Ella soitti sille.

„Pääsiäinen?? Oho, onkos se jo tulossa? Hupsista! Minä makoilen parhaillaan Hawaijin rannalla nautiskelemasa auringosta. Mutta eiköhän täältäkin jostian munia löydy. Nyt minun täytyykin kerrankin etsiä pääsiäismunia, vaikka yleensä vain piilotan niitä. :D  Menen vielä surffaamaan hetkeksi, hankin jostain pääsiäismunia, ja suuntaan purjeeni kohti Panfua. Tavataan keskiviikkona talleilla! Pitäkää peukkuja, että ehdin perille ajoissa!
Hoppelihop,
Benny Bunny”

No toivotta vasti se sit ehtii.
Mä näytän nyt nää hauskat pääsiäis-kalusteet.  

                                                                                                                                   































Moi!
Sonja502 voi harmi kun oot kipee.


No mutta Hopeanuoli mun pitää nyt lähtee,niin jatka sä.


Joo!
Kaikilla peukut pystyyn ja toivokaa että pääsiäis-pupu ehtii tulla.
Aika hauska muna pöytä ja tuolit.


                    Sirkus!


No sirkus jutusta sai pelle puvun.
Sori kuva on Tosi iso!
Kaikki kuvat on isoi.
Moikka!
Tassuittain Hopeanuoli!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiits jos luit kommentoi kiitti!