torstai 21. huhtikuuta 2011

Tipu löyty jo.

Moi!
Tipu löytyy tänään linnalta.
Eli linnal sisäpihalta.






















Se tipu on ympyröoty,punaisella.
Mä oon yhä kipee,joka on tylsää.
On tullu hauskat pääsiäis-vaatteet.



Eikö oo hassut.
Ella oli eilen ettiny tipuu,kiikareilla.























No tipu löyty,mutta iso tipu ja aika märkä.
Moikka!

Sonja ei huomannu,että mä tulin tänne. (hihihii)










No mä kerron nyt,mitä mulle kuuluu.
Mä kerron salaisuuden,Sonjalla on villakoira ja se aikoo tehä siit videoon youtubeen.
No tietenkin laittaa sit tänne blogiin.












Kun niissä panfu asuissa oli muna hatut,niin tässä on tipulla semmonen.

Täs on nyt tämmönen pääsiäis kuva.
Kun Sonja502 on se villakoira niin tässä kuva.

Eiks oo, söpö.
Moikka!
Tassuittain Hopeanuoli ja Sonja502(joka lähtijo)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiits jos luit kommentoi kiitti!