perjantai 4. maaliskuuta 2011

Hurraa panfu!

Anteeks kun en kirjottanut eilen oli kiire.
Tossa kuva karnevaali tehtävän puvusta. Mun mielestä se ei oo kauheen nätti mut jaa.
Mä tein uuden top listan tässä on vaan 3.


Lili100 ja Pikkusiili9 panfu blogi,
Kissafanin panfu blogi
Viljamin ja samuli1 panfu blogi,
Tossa ne on ei enenpää.
Eilen toimi tasokone sain kuvan tossa.




















Tässä tavallaan sarjis kitkeröön tehtävän lopusta katsokaa.
Siinä.
Aika pitka mutta eise haittaa.
mulla oli rankkaa kuvata tää kokojuttu.
Mä näytän vielä tasokoneesta yhen toisen kuvan missä näkyy mun tän hetkinen taso.
Tossa.


Tassuittain Sonja502.

5 kommenttia:

  1. Pääsisinkö teidän blogiin kirjoittajaksi? Tassuttain, Viljami

    VastaaPoista
  2. joo jossa voit kertoo miten tehä vide oit mä onn tehny niitä ohjelmalla mikä pitää ostaa olikse i movie joku semmonen kyllä sä voit tulla ei mulla oo mitään sitä vastaa.

    VastaaPoista
  3. Totta totta kai sä voit tulla.Sä oot ollu mulle niin kivs. Tassuittain,Sonja502

    VastaaPoista
  4. Kerro sähköposti osottees niin lähetän pyynnön.

    VastaaPoista

Kiits jos luit kommentoi kiitti!