tiistai 6. syyskuuta 2011

Apua

Moi!
Kattokaa tätä kuvastoo.





















Miltäköhän tuntuu kun mustekalan jalat tarrais iholle.
Varmasti inhottavalta.
Hei mulla on mun kamun kaa pikkunen riita ja mä pyytäisin apuu teiltä.
Ok mä kerron teille mitä on käyny.
Mä alotan.

Me tehtiin mun kavereiden kaa viedeo joka oli tarkotus näyttää koulussa.
Viikon lopun aikana mun kavari tuli ajatelleeks että siinä jotenkin loukattiin jotain.
Mun kaveri sai käsityksen että siinä loukataan jotain.
No se pyysi mua tarkistaa sen ja kottoo ettei siinä oo vaan mitään mikä vois loukata.
Mä tärkistin sen illalla ja viimeistelin poltin levylle mä menin vasta 12 nukkuu sen videon takii.
Mulla meni hirveesti aikaa sen tekemiseen mä tein levylle hienot kannetkin.
Kun mä tulin tännään kouluun se sano että sitä ei saa näyttää ollenkaan.
Tosi kiva mä raadoin sen eteen sitte vaa kaikki työ menee hukkaan.
Mä olin niin väsyny et nukahdin SEISAALTEEN!

No mitä mieltä ootte?
Voitteko kertoo mieli piteenne kommen teissa.
Tuolla reunassa on äänestys vielä mitä mun pitäs tehä.
Tassuittain Sonja502! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiits jos luit kommentoi kiitti!